درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت چینی با توجه به قیمت مناسبش همواره پیشنهادی وسوسه انگیز بوده و تا حدی هم با توجه به کارایی که دارند مقرون به صرفه هستند. در اینجا قصد داریم به بیان ویژگی درب ضد سرقت چینی و تفاوت آن با سایر درب ها بپردازیم. درب های ضد سرقت با توجه به اینکه علاوه بر زیبایی باید تامین کننده امنیت منازل هم باشند بیش از پیش ساختار و کیفیت آن حائز اهمیت است، بنابراین در خرید درب چوبی چینی علیرغم توجه به نوع چوب به کار رفته در ساخت آن باید به سایر موارد از جمله قفل و ورقه فولادی که مهمترین عامل در برابر ضربه هستند دقت کرد. امروزه انواع مختلفی از دربهای ضد سرقت در بازار ایران موجود می باشد، تنوع زیاد این محصول همواره موجب سردرگمی بین کارفرمایان محترم می شود، از این رو شرکت روماک که همواره مشاوره دادن به بازدیدکنندگان را یکی از رسالت های خود می داند، اقدام به تهیه مقاله ای در این زمینه کرده است، امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب هرچه بهتر درب مورد نظرتان یاری نماییم.
همانطور که می دانید در حال حاضر سه نوع درب ضد سرقت در بازار ایران موجود می باشد، این درب ها عبارتند از :
1.
درب ضد سرقت چینی
2. درب ضد سرقت ترک
3. درب ضد سرقت ایرانی
در ادامه به بررسی هریک از درب های فوق می پردازیم و نقاط ضعف و قوت آنها را بیان خواهیم کرد. در نظر گرفته شود. طرح درب ضد سرقت بستگی به کارفرمای محترم دارد.

درب ضد سرقت چینی

پیش از یررسی درب باید به این مورد اشاره شود ما درب ها از نظر ساختار، قفل و ظاهر مورد بررسی قرار خواهیم داد و سپس به نتیجه گیری درباره آن خواهیم پرداخت.

ساختار درب ضد سرقت چینی:

در ساختار این درب از 1عدد ورق فولادی به ضخامت 1.7میلی متر که در بعضی از موارد ضخامت آن تا 1.5میلی متر هم می رسد استفاده می شود؛ نکته ی ملال آور در رابطه با درب های ضد سرقت چینی این است که ورق کانال کولر گالوانیزه هم نیز 1.5میلی متر می باشد که به راحتی با قیچی ورق بر قابل برش خواهد بود، متأسفانه کیفیت نازل این نوع درب به همینجا ختم نمی شود؛ نحوه ی پر کردن فضای بین این 1ورق بسیار عجیب است(جایی که استراکچر درب باید خود نمایی کند) و با نهایت تأسف شاهد پر شدن این فضا توسط شبکه هانیکام (ورق مقوایی) هستیم. وزن درب های ضد سرقت چینی با ورق 1.7میلی متر و چهارچوب حدود 37کیلوگرم و با ورق ضخامت 1.5میلی متر 77کیلوگرم می باشد؛نکته جالب و عجیب اینکه وزن درب های تمام چوب تولیدی با ابعاد استاندارد حدود 41 کیلوگرم می باشد، عملاً وزن کم این درب نسبت مستقیم با استراکچر(ساختار) آن دارد،به همین دلیل است که درب های ضد سرقت چینی از لحاظ امنیتی مورد تأیید نمی باشند. و ابعاد درب ضد سرقت ( ذکر این نکته حائز اهمیت است که در چین درب های با کیفیت و دارای ساختاری استاندارد همچنین وزن آن استاندارد است)هم تولید می شود که معمولا قیمت بالایی هم دارد اما واردکنندگان با توجه به هزینه های بالای این درب ها رقبت چندانی نسبت به آن نشان نمی دهند از این درب های چینی موجود در بازار ایران اغلب فاقد کیفیت استاندارد می باشند.

قفل درب ضد سرقت چینی:

قفل استفاده شده در این مدل درب ضد امنیتی دارای 33تا 31زبانه بوده که عمدتاً به علت کیفیت نازل بعد از استفاده بلند مدت،مشکلات عمده ای را برای مصرف کننده ایجاد خواهد کرد،شایان ذکر است اکثر وارد کنندگان جهت پوشاندن این نقص، نام مارک قفل را عوض نموده و برند خود را روی این قفل ها درج می کنند.

پنل و رویه درب های چینی:

معمولا درب های چینی با توجه به قیمت پایینی که دارند از چوب طبیعی در ساختش استفاده نمی شود که همین امر موجب می شود ظاهر نه چندان زیبایی داشته باشند در درب های چینی از ام دی اف و همچنین اچ دی اف به کار برده می شود و از طراحی های چشم نواز خبری نیست باز هم تاکید می کنیم درب های چینی زیبا هم تولید می شود اما کمتر در بازار ایران موجود می باشد.

ضعف بسیار مهم دوربین های مداربسته

ضعف بسیار مهم دوربین های مداربسته ...

توپ زنی چیست ؟

سارقان آپاتمان ها در گزارشات نیروی انتظامی توضیح میدهند : با قراردادن یک دیلم بین در و چهارچوب و کمت...

دلایل غیر قابل شکسته شدن پایین درب (با دیلم) در صورت وجود حفاظ تکمیل

دلایل غیر قابل شکسته شدن پایین درب (با دیلم) در صورت وجود حفاظ تکمیل ابعاد بازویی ثابت : 30 در 30...

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش های مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند.

دیدگاه برای موضوع درب ضد سرقت چینی (0)