مناطق مناسب برای خانه اولی ها

 اسکانو

06/22/1396

ارسال دیدگاه

2 دقیقه، زمان تقریبی مطالعه این مطلب است.

رئیس اتحادیه املاک اعلام کرد که دورانی رسیده که مالکان تمایلی به گرفتن پول رهن ندارند و آنها به گرفتن اجاره روی آوردهاند! این امر هم به دلیل تغییر سیاست های بانکی و پولی بوده که تأثیر آن را تاکنون نمی توان بر بازار مسکن کتمان کرد. به گفته عقبایی از سال 92مسکن در رکود بوده و اجاره بها هرسال افزایش داشته است و میزان کاهش رهن کامل در بازار مسکن منجر شده تا این بازار دچار دگرگونی فراوانی شود، به طوریکه در برخی از مناطق بین 7تا 11درصد و در برخی مناطق تا 61درصد افزایش اجاره بها را داشته ایم!

اما در این بازار کساد مسکن چه مناطقی برای خانه اولیها مناسب است؟

بر طبق گزارشات رسیده دو منطقه 4و 5از مناطق پر تقاضا در تهران هستند که عموماً 25از درصد از حجم کل معاملات انجام شده در این مناطق است. اما با توجه به گزارشات اعلامشده منطقه 4به دلیل داشتن واحدهای ریز متراژ بیشتری که دارای قیمت مناسبتری حتی کمتر از عرف منطقه هم هستند برای خانه
اولی ها انتخاب بهتری است. منطقه 4حجم آپارتمانهای ریز متراژ و کوچک بیشتری را نسبت به منطقه 5 به خود اختصاص داده و این خانه ها همگی قیمت پایین تری از سطح عرف منطقه دارند، این منطقه درواقع بورس آپارتمان های قیمت مناسب به شمار رفته که در سامانه های معرفی فایل فروش مسکن نیز تاکنون منطقه 4پرچم دار آپارتمانهای ارزان قیمت و کوچک متراژ است. با تمام این اوصاف منطقه چهار و نواحی شرقی و جنوب شرقی تهران مناسب ترین مناطق برای خرید خانه اولی ها می باشند و کارشناسان مسکن توصیه می کنند اگر خانه اولی ها به دنبال خانه مناسب خود میگردند جستجو در این مناطق را فراموش نکنند.

ضعف بسیار مهم دوربین های مداربسته

ضعف بسیار مهم دوربین های مداربسته ...

توپ زنی چیست ؟

سارقان آپاتمان ها در گزارشات نیروی انتظامی توضیح میدهند : با قراردادن یک دیلم بین در و چهارچوب و کمت...

دلایل غیر قابل شکسته شدن پایین درب (با دیلم) در صورت وجود حفاظ تکمیل

دلایل غیر قابل شکسته شدن پایین درب (با دیلم) در صورت وجود حفاظ تکمیل ابعاد بازویی ثابت : 30 در 30...

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش های مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند.

دیدگاه برای موضوع مناطق مناسب برای خانه اولی ها (0)