ایمن سازی درب آپارتمان

ایمن سازی درب آپارتمان و حفظ امنیت ساختمان و جلوگیری از ورود بی اجازه افراد به آن، امری حیاتی است.که جلوی از دست رفتن سرمایه و اطلاعات مهم را می گیرد.
و به حفظ امنیت جانی افراد کمک می کند.
برای امن کردن ساختمان وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید روش های ارزان و متعددی از اموال و عزیزان خود مراقبت کنید.

1) ایمن سازی درب آپارتمان آسان ترین راه ورود به هر مکانی درب ورودی است. می توانید برای حفاظت بیشتر، از درب های آکاردئونی استفاده نمایید.
حفاظ آکاردئونی در انواع مدل های مختلفی تولید شده است. که با خرید و نصب آن بر روی تمام نرده آهنی پشت در درب آپارتمان می توان موجب تضمین امنیت می شود. درب آکاردئونی تنها برای حفاظ جلوی در آپارتمان اصلی ساخته نمی شود. درب آکاردئون را می توان در دیگر قسمت های.

ساختمان نظیر گارد پشت در آپارتمان طبقات اول نیز نصب کرد. حفاظ درب آکاردئونی آپارتمان کرکره ای ضد سرقت و ایمن است و موجب بالا بردن حفاظ پشت در آپارتمان در ساختمان های مسکونی می شود. رنگ درب اکاردئونی به صورت پودری می باشد به صورتی که پودر پاشیده شده. و داخل کوره می رود تا کاملا پودر پاشیده شده به خورد.

حفاظ برود تا در هر شرایط آب و هوایی و مقاوم و مستحکم بوده . و در داخل درب آکاردئونی از قفل مخفی استفاده می شود. تا از ورود سارقین به داخل حفاظ رو در جلوگیری کند. که امکان دیلم انداختن و اینکه با سنگ فرز باز شود وجود ندارد چارچوب درب از پروفیل 30*60استفاده شده حفاظ رو در و تسمه این کار 5*25 می باشد. 
2) امن کردن ساختمان با مسدود کردن پنجره ها پنجره ها را فراموش نکنید. سارقین حرفه ای قادرند بدون ایجاد صدا، از راه پنجره وارد منازل شوند.
پس پنجره های پشت ساختمان که دید ندارند. و پنجره هایی که در ارتفاع کم قرار داشته یا قابل دسترسی هستند را با حفاظ مناسب مسدود کنید. موضوعی متفاوت از حفاظ دیوار است حفاظ پنجره و وجود آن حتی با داشتن نرده روی دیوار هم حفاظ پنجره نرده ای نصب حفاظ فنسی پنجره دو جداره
ضروری است؛ به خصوص وقتی که دسترسی به پنجره خانه شما از بیرون چندان دشوار نباشد.

ویژگی های منحصر به فرد حفاظ پنجره نرده ای 
1- نرده ای حفاظ پنجره حس امنیت با داشتن
2- سبک و طراحی های منحصر به فرد در ابعاد مختلف 
3- جنس مورد استفاده حفاظ پنجره نرده ای 
حفاظ های پنجره امروزه در انواع و اقسام زیادی

و در قالب مدل های متنوع و جذابی ساخته و طراحی می شوند که در این بین مدل آهنی و فرفورژه از محبوبیت بالاتری نسبت به مدل های دیگر بهره مند هستند.

3- ایمن سازی حیاط و ورودی ها حیاط باید آن را داشته باشد، استحکام است نرده دیوار اولین خصوصیت مهم و اساسی که. باید در نظر داشت که اولین چیزی که در مورد حفاظ به ذهن یک فرد می رسد. تأمین امنیت و محکم بودن در برابر تهدیدات خارجی است، درنتیجه استحکام بالای یک حفاظ در محافظت و تأمین امنیت یک مکان جزء خصوصیات مهم و اولیه آن است که باید به آن توجه شود.

نکته بعدی که در مورد حفاظ روی دیوار حیاط باید به آن توجه شود، عدم عبور از آن و به عبارتی داشتن یک یا چند عامل بازدارنده قوی و خطرناک است.
اگر حفاظ های روی دیوار به گونه ای باشند که علاوه بر محکم بودن دارای عوامل بازدارنده باشند امنیت خانه دوچندان می شود.

ضعف بسیار مهم دوربین های مداربسته

ضعف بسیار مهم دوربین های مداربسته ...

توپ زنی چیست ؟

سارقان آپاتمان ها در گزارشات نیروی انتظامی توضیح میدهند : با قراردادن یک دیلم بین در و چهارچوب و کمت...

دلایل غیر قابل شکسته شدن پایین درب (با دیلم) در صورت وجود حفاظ تکمیل

دلایل غیر قابل شکسته شدن پایین درب (با دیلم) در صورت وجود حفاظ تکمیل ابعاد بازویی ثابت : 30 در 30...

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش های مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند.

دیدگاه برای موضوع ایمن سازی درب آپارتمان (0)