روش دسترسی امن و ضد هک

این قفل مجهز به سه روش دسترسی رمز، کارت و اثر انگشت میباشد. همچنین قابلیت اضافه شدن روش های دسترسی دیگر مانند ریموت کنترل، اتصال به سیستم هوشمندسازی داخلی، اتصال به آیفون و … را دارد. روش دسترسی رمزی آن به اینگونه است که شما میتوانید رمزی بین 4تا 21رقمی را برای آن تعیین نمایید. همچنین
میتوان به روش کارتی آن 211عدد کارت و 211عدد اثر انگشت معرفی کرد. همچنین مشتریان عزیز برای اتصال به دیگر سیستم ها مانند ریموت کنترل، اتصال به سیستم هوشمند و … میتوانند یک کیت به قفل اضافه کنند و از چنین امتیازی برخوردار شوند. لازم به ذکر است که حتماً مشتریان عزیز این سه نکته را در نظر داشته باشند: 

نکته اول: مشتریان عزیز به هیچ وجه رمز آسان و قابل حدس مانند کد ملی، شماره تلفن، شماره پرسنلی، تاریخ تولد و … را برای قفل تعریف نکنند.

نکته دوم: در صورت گمشدن هرکدام از کارت های تعریف شده به قفل نیاز به نگرانی نیست و شما بدون نیاز به متخصص میتوانید کارت گمشده را از دسترس خارج نمایید.

نکته سوم: هیچ کدام از روش های دسترسی قابل هک نیستند. چرا که دستیابی به برد داخلی این قفل غیرممکن است.

سیستمهای تقویتکننده روش دسترسی برای اینکه مشتریان عزیز اطمینان صد در صدی پیدا کنند که به هیچ وجه امنیت، آرامش و آسایش آنها با خطراتی مواجه نمی شود، سیستمهای امنیتی را در نظر گرفته است. مهمترین آنها به شرح ذیل میباشند:
تنها کسی میتواند روشهای دسترسی را تغییر (کم یا زیاد) دهد که رمز ادمین را داشته باشد. :رمز ادمین بنابراین افرادی که مجوز ورود را دارند، نمیتوانند سرخود در روشهای دسترسی (رمز، کارت، اثر انگشت، ریموت و …) تغییراتی ایجاد کنند.
شما مشتریان عزیز قبل از وارد کردن رمز اصلی میتوانید یک رمز صوری و خیالی وارد کنید. این :تابع خیالی سیستم باعث میشود افرادی که کنار شما ایستاده اند نتوانند رمز اصلی شما را حفظ کنند و همچنین باعث می شود که رد اثر انگشت بر روی تمام اعداد باقی بماند و کسی نتواند رمز اصلی شما را حدس بزند.  کاربران عزیز می توانند برای افرادی که قابل اعتماد نیستند و یا به ندرت رفت وآمد می کنند، :رمز یکبار مصرف رمز یکبارمصرف صادر کنند. لازم به ذکر است این رمز تنها یکبار اعتبار دارد و بعد از مصرف از حافظه دستگاه پاک می شود

قفل دیجیتال شیشه سکوریت

قفل دیجیتال شیشه سکوریت نوعی از قفل است که قابلیت نصب روی دربهای شیشه سکوریت را دارد. در این گزارش به دنبال واکاوی قفل دیجیتال شیشه سکوریت هستیم که ابتدا نیم نگاهی به شیشه سکوریت خواهیم داشت و سپس قفل دیجیتال مناسب برای شیشه سکوریت را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
همانطور که میدانید انواع مختلف شیشه وجود دارد اما در مقایسه با شیشه خام با ضخامت های یکسان، شیشه سکوریت در مقابل شکستگی مقاومت بیشتری دارد، به طوریکه میتوان گفت مقاومت مکانیکی آن بیش از ۵برابر است. در صورت شکسته شدن، شیشه سکوریت به قطعات کوچک با لبه های صیقلی تبدیل میشود
که قدرت برش ندارند و این امر خطر صدمه را کاهش میدهد. این قفلها در ساختمان سازی شیشه سکوریت برای سازههای بدون قاب مانند در ورودی و یا هر مکانی که احتمال صدمه زدن به انسان را داشته باشد قابل استفاده است.
 

امکانات و مزایای قفل کارتی:

1. به راحتی و در عرض چنـد ثانیه میتوانید کلید (کارت) گم شده را از کار بیندازید
2. به صورت خودکار قفل میشود.
3. کلیدهای لمسی و کارتهای این قفلهای الکترونیکی بسیار سبک و کوچک هستند و وجود آنها مانند دسته کلیدهای حجیم و سنگین، سخت نیستند.
4. شما می توانید از کارت متروی خود نیز برای ورود به منزل یا دفتر استفاده کنید و مزایای بسیار دیگری که شما را به خرید قفل کارتی تشویق می نماید.
از برندهای معروف که در زمینه تولید قفل کارتی فعال و در این عرصه محصولات بسیار متنوع و با کیفیت تولید نموده اند میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

قفل شب بند
قفل شب بند/دنیای قفل دیجیتال/وبلاگ/خانه:مکان شما
در بین شلوغی و ناامنیهای ذهنی و فکری روزانه، هیچ چیز به اندازه داشتن امنیت، آرامش و راحتی در خانه بدون هیچ هیاهو، ترس، نا امنی، اضطراب و … لذت بخش نیست و همه ما بدون وقفه تلاش کردهایم به این سه مؤلفه دست پیدا نماییم. اما دیگر لازم نیست خود را به آب و آتش بزنید تا امنیت، آرامش و راحتی داشته باشید. چرا که قفل شب بند تضمین کننده این سه عنصر کلیدی طراحی، ساخت و روانه بازار شده است. در واقع تکمیل کننده امنیت، آرامش و راحتی مشتریان عزیز محسوب میشود. به همین منظور در این مقاله قصد داریم «قفل شب بند» را مورد آنالیز قرار دهیم تا مشتریان به صرفه ترین و با کیفیت ترین گزینه امنیتی را انتخاب کنند.

قفل شب بند چیست؟

قفل شب بند دکمهای فیزیکی است که در قسمت داخلی قفل تعبیه شده است و اگر مشتریان قفل آن را از داخل فعال نمایند هیچ شخصی توان ورود به داخل را ندارد. حتی آن دسته از افرادی که روش دسترسی کارت، رمز و اثر انگشت را دارند. لازم به ذکر است که تنها افرادی میتوانند وارد شوند که کلید مکانیکی قفل را به همراه دارند.معمولاً این قفل، برای افزایش امنیت درب ضد سرقت، فلزی، چوبی و سکوریت مورد استفاده قرار می گیرد. این قفل ها به دلیل تضمین کننده امنیت و آرامش مقرون به صرفه است. شرکت ما هم برای اینکه امنیت و آرامش مشتریان به صورت صد در صدی برآورده نماید، قفل دیجیتال مجهز به شب بند را وارد کرده است. لازم به یادآوری است که شرکت ما این قفل های با کیفیت را با قیمت مناسب و همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه می دهد.
چرا که هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد.

نحوه استفاده از قفل شب بند

تعبیه شده است. برای استفاده از آن قفل دیجیتال عملکرد قفل شب بند دکمهای است که در قسمت داخلی باید از داخل خانه فعال شود. در زمانی که این دکمه فعال شده باشد، حتی هکرهای بسیار ماهر و تمام کلیدساز نیز نمی توانند قفل شب بند را باز نمایند. البته تنها راهی که برای ورود به این قفل در نظر گرفته شده است کلید یدکی قفل است. در مجموع این قفل دارای قطعاتی به نام محرک است که پیچ یا سیلندر را به موتور که کاملاً درون خود قاب است، متصل میکند و مانع ورود افراد میشود. در واقع این قفل ضعف های قفل شب بند مکانیکی را برطرف کرده است و به جای آن امنیت و آرامش را به مشتریان بخشیده است. از آنجایی که هدف شرکت ما برقراری امنیت، آرامش و راحتی مشتریان بوده و هست، بهترین و برترین قفل شب بند را وارد کرده است.

مزایای قفل شب بند

فرق نمی کند که درب خانه شما از چه جنسی است. این قفل بر روی هر دربی قابل نصب است. فعال و غیرفعال کردن قفل شببند بسیار راحت بوده و نیاز به هیچگونه تخصصی ندارد. زمانی که برای فعال و یا غیرفعال کردن آن صرف میکنید کمتر از دو ثانیه است. قفل شب بند این قابلیت را دارد که در هر لحظه که میخواهید باز و بسته شود. در هنگام جلسات، نشست و … هیچ فردی امکان ورود پیدا نخواهد کرد. در برابر اعمال نیروهای غیرمجاز بسیار مقاوم هستند.

ضعف بسیار مهم دوربین های مداربسته

ضعف بسیار مهم دوربین های مداربسته ...

توپ زنی چیست ؟

سارقان آپاتمان ها در گزارشات نیروی انتظامی توضیح میدهند : با قراردادن یک دیلم بین در و چهارچوب و کمت...

دلایل غیر قابل شکسته شدن پایین درب (با دیلم) در صورت وجود حفاظ تکمیل

دلایل غیر قابل شکسته شدن پایین درب (با دیلم) در صورت وجود حفاظ تکمیل ابعاد بازویی ثابت : 30 در 30...

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش های مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند.

دیدگاه برای موضوع روش دسترسی امن و ضد هک (0)