لولاهای درب های ضد سرقت را تقویت نمایید

خوشبختانه اکثر شرکت های سازنده برای درب های ورودی و برخی از درب های داخلی از پیچ های بلند برای نصب لولا استفاده می کنند. اما برخی مواقع پیچ های 3سانتیمتری که اصولا ضعیف هم هستند، به کار برده می شوند. در حقیقت مردم معمولا در هنگام استفاده از این درب ها که از پیچ های ضعیف در لولای آن استفاده شده به مشکلات بر می خورند. در واقع این پیچ ها باعث کاهش استحکام درب می شود. حال این سوال پیش می آید که در مواجه با این مشکل چه راه حلی وجود دارد؟ پاسخ به این سوال کاملا واضح است، هیچ راه حل عجیب غریبی وجود ندارد. تنها می بایست پیچ های داخل درب و
قاب را با پیچ های 5.7سانتی متری تعویض نمایید. این باعث می شود لولا به درب محکم شود و درب بسیار محکمتر خواهد شد در نتیجه سرقت از آن بشدت مشکل خواهد شد.

درب های ضد سرقتی که در ساختار آن از فولاد استفاده شده:

همواره از درب های ورودی با ساختاری محکم و غیر قابل نفوذی استفاده نمایید. امروزه معمولا درب های ساختمان نسبت به گذشته مستحکم تر تولید می شوند و اصولا در برابر ضربه و خمش مقاوم هستند. اما نکته مهم در ارتباط با این موضوع استفاده از فولاد در استراکچر درب می باشد. همواره درب های ضد سرقت در ساختارشان بطور قطع (به شرطی که استاندارد ساخته شود) از فولاد استفاده می شود. اما ضخامت ورقه فولادی هم بشدت تاثیر گذار است، ورق فولادی نازک به راحتی توسط دیلم خم می شود. درب های فولادی در ایجاد امنیت بی رقیب هستند. آنها دوام و استحکام بیشتری نسبت به درب های چوبی دارند. فولاد از چوب محکم تر است و در برابر ضربه های محکم دچار ترک و یا تغییر شکل نمی شود. آنها در مقابل بدترین شرایط آب و هوایی نیز بیشترین سطح حفاظت را ارائه می دهند. قاب های محکم این درب ها امنیت و حریم شخصی بیشتری نسبت به درب های سنتی چوبی به شما می دهند
اگر فشار به اندازه ی کافی به درب چوبی وارد شود ممکن است درب دچار ترک شود. پس برای بیرون نگه داشتن مهاجمان ممکن است انتخاب مناسبی نباشد. اما مهم ترین ویژگی ضد سرقت بودن برای یک درب، فارغ از انتخاب متریال استفاده شده برای ساخت آن، استفاده از قفل های با کیفیت است. علاوه بر این از یک صفحه ی قفل محکم با یک پیچ حداقل سه اینچی که از تیر عمودی درب عبور کند، استفاده کنید. با این کار امنیت درب افزایش پیدا می کند.
برای نگهداری درب های فولادی ورودی در شرایط ایده آل احتیاج به کار خاصی نیست. اما برای جلوگیری از رطوبت باید این درب ها را به صورت دوره ای رنگ زد تا دچار زنگ زدگی نشوند.

ضعف بسیار مهم دوربین های مداربسته

ضعف بسیار مهم دوربین های مداربسته ...

توپ زنی چیست ؟

سارقان آپاتمان ها در گزارشات نیروی انتظامی توضیح میدهند : با قراردادن یک دیلم بین در و چهارچوب و کمت...

دلایل غیر قابل شکسته شدن پایین درب (با دیلم) در صورت وجود حفاظ تکمیل

دلایل غیر قابل شکسته شدن پایین درب (با دیلم) در صورت وجود حفاظ تکمیل ابعاد بازویی ثابت : 30 در 30...

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش های مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند.

دیدگاه برای موضوع لولاهای درب های ضد سرقت را تقویت نمایید (0)