امنیت منازل به لطف وجود دوربین های مداربسته

 اسکانو

07/25/1396

ارسال دیدگاه

3 دقیقه، زمان تقریبی مطالعه این مطلب است

قطعاً شما همبارها و بارها که از خانه به قصد مسافرت و مهمانی بیرون می روید و قرار است چند ساعت و یا چند روزی را از خانه دور بمانید مداوم در فکر اموال شخصیتان هستید. همه می دانیم که پیشرفت علم و فناوری توانسته خدمت بسیاری به بشر کند و همین پیشرفت بوده که توانسته در حفظ امول خصوصی و عمومی نقش بسیار مهمی را برای ما داشته باشد؛ اما چطور می توان فرزند را با آسودگی خاطر در منزل گذاشت و به بیرون رفت؟ یا چطور بدون نگرانی اموال شخصی و گران بها را در خانه قرار داده و برای چند روزی به سفر رفت؟ 

استفاده از دوربین های مداربسته می توانند امنیت خانه شما را چند برابر کنند، به همین خاطر است که این روزها تعداد افرادی که در خانه های شخصی خود از این نوع از دوربین ها استفاده می کنند زیاد شده است، شاید تا چند سال گذشته استفاده از دوربین های مداربسته آنچنان برای مصارف شخصی رواج نداشت و تنها در اماکن عمومی مورد استفاده قرار می گرفت؛ اما امروزه استفاده از دوربین های مداربسته توانسته نقش مهمی در کمک به نیروی انتظامی برای دستگیری سارقین داشته باشد
دستگاه های دوربین مداربسته اکثراً دارای چندین دوربین هستند که صاحبخانه میتواند بر اساس وسایل گران بهایی که در منزل خود دارد هر یک از دوربین ها را در فضایی قرار داده و سپس زوایای آنها تنظیم کند. با استفاده از این دوربین ها و با کمک سیستم نظارت از راه دور می توانید نرم افزاری بر روی رایانه
خود نصب کنید و سپس تمامی عکسها و ویدیوهایی که توسط دوربین ها ضبط می شوند را در هرلحظه مشاهده کنید.

انواع دسته بندی دوربین های مداربسته

دوربین های مداربسته بر اساس نوع سیگنال به چند دسته دوربین های آنالوگ، دوربین های ( ipآی پی تحت شبکه) و دوربین های دومنظوره تقسیم میشوند. این دوربین ها بر اساس شکل ظاهری نیز به چند مدل دوربین های دام ،dome دوربین های صنعتی، دوربین های مینیاتوری، دوربین های مادونق رمز ،ir دوربین های اسپید دام (دوربین های چرخشی )ptzتقسیم بندی میشوند. دوربین های مداربسته یک نوع دسته بندی دیگر هم دارند که آنها را ازنظر قاب و پوشش از یکدیگر متمایز می کند و به دوربین های ضد آب قاب بزرگ (پمپ بنزینی،) دوربین های مخفی و دوربین های قاب فانتزی تقسیم می شوند.
توصیه می کنیم اگر وسایل گران بهایی در منزل دارید که امکان جا به جایی آنها وجود ندارد از دوربین های مداربسته استفاده کرده و به عنوان یک روش مقرون به صرفه امنیت را به فضای خود بدهید. این نوع از دوربین ها اگرچه ارزان قیمت نیستند اما دارای قیمت و هزینه نصب زیادی هم نیستند، از این رو یک روش مقرون به صرفه در حفظ و حراست از اشیای گران بهای شما به حساب خواهند آمد.

ضعف بسیار مهم دوربین های مداربسته

ضعف بسیار مهم دوربین های مداربسته ...

توپ زنی چیست ؟

سارقان آپاتمان ها در گزارشات نیروی انتظامی توضیح میدهند : با قراردادن یک دیلم بین در و چهارچوب و کمت...

دلایل غیر قابل شکسته شدن پایین درب (با دیلم) در صورت وجود حفاظ تکمیل

دلایل غیر قابل شکسته شدن پایین درب (با دیلم) در صورت وجود حفاظ تکمیل ابعاد بازویی ثابت : 30 در 30...

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش های مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند.

دیدگاه برای موضوع امنیت منازل به لطف وجود دوربین های مداربسته (0)